Onko yrityksesi logo vanhentunut?

Monella vanhemmalla yrityksellä on vielä käytössään kymmeniä vuosia vanha logo. Asia on ok, jos logo on koko historiansa ollut samanlainen, mutta jos vanhasta logosta on tarpeen mukaan tehty aina erilainen versio eri tarpeeseen, olisiko nyt aika uudistua, ja tehdä yksi ja ainoa logo, mitä sitten käytetään joka paikassa ja jokaiseen tarpeeseen.

Logo toimii muistijälkenä

Kun yrityksellä on vain yksi logo, alkaa se oikeasti toimia yrityksen hyväksi ja sitä voidaan käyttää monipuolisesti yrityksen markkinoinnissa ja mainonnassa.. Sen muoto jää ihmisten mieliin kun sen näkee useammin ja jos logo vielä kertoo jotain yrityksen tai seuran toiminnasta, on se useimmiten hyvä asia. Aina ei logon tietenkään tarvitse kertoa kaikkea, tai edes mitä yritys tekee. Isoilla yrityksillä on varaa tehdä omasta logostaan tunnettu muutenkin, aivan kuten esimerkiksi Adidas, Nike ja monet muut ovat tehneet. Niiden nimi ei suoranaisesti liity niiden tekemiseen, mutta niistä on tullut niin vahvoja brändinimiä, että ne jo itsessään ovat tuotteita ja tuoteperheitä.

Paikallisella tasolla logo itsessään on tärkeä ja se pitäisi helpottaa yrityksen tunnistamista ja muistamista. Minkälainen logo teillä on?

Omalogo Oy on toiminut muutaman vuoden ja olemme toimittaneet täysin uusia logoja mutta myös tehneet vanhoista logoista monikäyttöisiä digiversioita – teemme siis modernisointeja, vektorointeja sekä teemme logoja aivan alusta alkaen ideonnista lopulliseen logoon saakka. Se ei ole päätyötämme, mutta autamme mielellämme yrityksiä saamaan oman nimensä ja työnsä paremmin ihmisten mieliin – yksi tapa siihen on hyvä ja yksinkertainen logo.

Kun logo on sitten valmis, voidaan se liittää yrityksen autoon, yrityksen toimitiloihin, tapahtumamarkkinointiin ja yrityksen oman henkilökunnan vaatetukseen – mainosteippaamo OmaLogo toimittaa nämä kaikki.