Omalogon artikkeleissa on useasti käsitelty brändäystä ja sitä, miten yksittäinen palveluntarjoaja voi erottautua muiden vastaavien joukosta positiivisesti? Keinojahan siihen on monia, mutta mitkä niistä ovat oikeita, ja mitä kannattaa niistä käyttää? Tähän kysymykseen ei ole yksiselitteistä oikeata vastausta, vaan vastaus löytyy kokeilujen kautta ja silloinkin pitää olla valmiina muokkaamaan hyväksi havaittua valintaa, koska ihmisten mieltymyksen ja yhteiskunta muuttuvat.

Kovassa kilpailussa syntyy uusia palveluita
Markkinoilla pärjätäkseen alalla kuin alalla on sekä kehitettävä omia palveluitaan sekä sitä, miten on esillä markkinoilla. Mediakanavia on viime aikoina ja vuosina tullut lisää ja meillä on niin printit, televisiot, suoratoistot, kotisivut, foorumit, sosiaalinen media, diginäytöt tms tavat, millä voimme tulla esille potentiaalisille asiakkaille. Me OmaLogossa haluamme käyttää omia valitsemiamme kanavia niin hyvin kuin voimme, eli näitä kotisivuja ja sosiaalista mediaa.
Nettikasino alalla taasen esillä olon pitää tapahtua epäsuorasti, koska suora nettikasinomainonta on Suomessa pääosin kiellettyä. Sitä kuitenkin tapahtuu esimeriksi Discovery Channelin mainoksissa ja joskus päämedioidenkin uutisvirrassa, mutta useimmiten nettikasinoiden ainoa keino markkinoida itseään on saada toiset sivustot kuten erilaiset listaussivustot kirjoittamaan kasinoista, tai niiden uusista palveluista tai peleistä. Se ala on kokenut ja kokee muutoksia koko ajan ja onkin mielenkiintoista seurata miten ala kehittyy Suomessa kun kohta päästää näkemään millainen Suomen toisesta kivijalkakasinosta tulee, se joka avataan Tampereelle jo kohtuu lähiaikoina. Tähän mennessä nimittäin Suomessa on vain yksi kivijalkakasino, monia Veikkauksen Pelaamo-pelisaleja ja sitten viime aikoina kehittyneet netin suomenkieliset suomalaiset nettikasinot.
OmaLogon uusia palveluita

Mainosmerkkauskin on ala, jolla on jokaisella alueella useampi oma toimija, ja sen lisäksi Suomessa on muutama koko Suomen kattava alantoimija, jotka kuitenkin käyttävät usein loppujen lopuksi paikallisia alihankkijoita varsinaisesti tekemään työnsä. OmaLogo ei toimi yhdenkään ison tällaisen toimijan alihankkijana, mutta yrityksenä tutkimme ja seuraamme tarkasti mitä markkinoilla tapahtuu ja mitä uutta voisi olla tarjolla, mitä voisimme tuoda Suomeen ja asiakkaillemme.
Tästä kehityksestä hyvänä esimerkkinä on viime vuonna markkinoille tuomamme värilliset maitolasikalvot. Asiakkaamme ovat ottaneet tyytyväisinä vastaan mahdollisuuden, että vanhan harmaan tilalle voidaankin asentaa vaikka vihreä, vaalean punainen, kultainen tai hopeinen maitolasikalvo. Näillä värivaihtoehdoilla päästään aivan erilaisiin ikkunaefekteihin.

Saataville on tuotu myös vaatemallistoihin uutta ja vaatemerkkaukseen automaailmasta tutut hiilikuidun omaiset tekstiilimerkkaus tuotteet. Näitä kannattaa kysyä meiltä, vaikka sähköpostitse. Vaatepuolella on uudistuksia tullut miesten ja naisten kauluspaidoissa, miesten jumppaosastolla, uutta pikee mallistoa, uusia takkimalleja miehille ja naisille sekä totta kai t-paitoihin ja huppareihin on tullut uusia malleja, jotka ovat nähtävillä kootusti verkkokaupassamme.
Jatkuvan kehityksen tiellä

OmaLogo Oy on nyt toiminut omana yhtiönään vajaat kolme vuotta ja muutimme Virkkalantien pisteestämme muutama sata metriä sivumpaan, meille tuttuun Kalkkipetteriin. Nyt toimitilamme ovat Kalkkipetterin konttorilla, sen sivurakennuksessa, missä meillä on entistä enemmän yhtenäistä valoisaa tilaa ja te olette tervetulleita vieraiksemme.
Olemme kohtuullisesti paikalla arkisin klo 9-16, mutta aina kannattaa soittaa ennen tänne ajamista, sillä voimme olla asiakkaalla asennushommissa tai hakemassa lisää tavaraa, vaikka Matkahuollosta. Soita ensisijaisesti Mikaelille 050 323 6013, jos olet miettimässä meillä piipahtamista sillä Mikael on se, joka yleensä on paikalla.
Tulevaisuuden kuviot
Yrittäminen ei ole vain voittoja, vaan se on jatkuvaa työntekoa, siksi mekin olemme alusta alkaen kertoneet teille hyvät asiakkaat, että teemme töitä pääsääntöisesti vain arkisin. Viikonloppuisin ja iltaisin olemme kotona ja saatamme suunnitella yrityksemme tulevia kuvioita, tehdä paperitöitä, mutta teidän palvelemisen teemme arkisin ja toivomme, että te asiakkaina ymmärrätte valintamme.
Tervetuloa asiakkaisemme yritys-yhdistys-tiimi merkkauksen tarpeissa.