Siirry sisältöön
OmaLogo Oy
  • Etusivu
  • Teippaukset
    • Ikkunateippaukset
    • Maitolasi eli etsattu vinyyliteippi
    • Autoteippaukset
    • Muu mainosteippaus
  • Brändäys
    • Mainoskyltit
    • Mainoslakanat ja mainosbannerit
    • Tekstiilipainatus – t-paidat, hupparit, takit, housut, työvaatteet, sporttivaatteet
      • Työvaatteet
      • Esimerkkituotteita
  • Palvelut
    • Sisustustarrat kotiin ja toimistoon
    • Ikkunakalvoitus
    • Kotisivut – sähköposti – domain – mainonta
    • Suunnittelu
    • Aineistovaatimukset
    • Verkostot
  • Yhteydet
    • OmaLogo Oy
    • Asiakkaat
    • Tietosuojaseloste
  • Hinnasto
    • Reklamointi
  • Uutisia – luettavaa
    • Services
  • Verkkokauppa

Yrityksen ulkoinen ilme ja sen vaikutus sidosryhmiin

27/08/2023 kirjoittaja OmaLogoOy

Brändin voima

Brändi ei ole vain logo tai slogan, se on kokonaisvaltainen kuva yrityksestä ja sen arvoista. Kun yrityksen ulkoinen ilme heijastaa sen brändin arvoja, se voi vahvistaa yrityksen asemaa markkinoilla. Tämä visuaalinen yhdenmukaisuus voi auttaa sidosryhmiä ymmärtämään, mihin yritys uskoo ja mihin suuntaan se on menossa.

Asiakaskokemuksen muokkaaminen

Asiakkaan ensikontakti yritykseen on usein sen ulkoinen ilme. Olipa kyseessä nettisivu, myymälä tai mainos, yrityksen visuaalinen ilme voi muokata asiakkaan kokemusta ja vaikuttaa hänen odotuksiinsa. Positiivinen ja ammattimainen ulkoasu voi herättää luottamusta ja saada asiakkaan palaamaan yhä uudelleen.

Sijoittajien luottamus

Sijoittajat etsivät usein yrityksiä, joiden toiminta on johdonmukaista ja luotettavaa. Yrityksen ulkoisella ilmeellä, mukaan lukien vuosikertomukset, esitysmateriaalit ja verkkosivut, voi olla merkittävä vaikutus sijoittajien mielikuvaan yrityksen vakavaraisuudesta ja potentiaalista.

Haalistunut logoteippaus ja sen merkitys yritysilmeelle

Logo on yrityksen identiteetin keskiössä, ja sen tulee olla selkeä ja tunnistettava. Haalistunut logoteippaus voi antaa vaikutelman vanhentuneesta ja hoitamattomasta brändistä. Tämä voi heikentää sidosryhmien luottamusta yritykseen ja saada heidät kyseenalaistamaan yrityksen huolellisuuden ja ammattitaidon muilla alueilla.

Työnhakijoiden mielikuva

Yrityksen ulkoinen ilme ei vaikuta vain asiakkaisiin ja sijoittajiin. Se voi myös vaikuttaa potentiaalisiin työntekijöihin. Yritys, joka investoi ulkoasuunsa ja pitää huolta brändistään, saattaa houkutella parempia työnhakijoita, jotka arvostavat ammattimaisuutta ja haluavat olla osa menestyvää tiimiä.

Yhteistyökumppanien näkemys

Kun yritys etsii yhteistyökumppaneita, sen ulkoinen ilme ja brändin ammattimaisuus voivat olla ratkaisevassa asemassa. Kumppanit haluavat yhdistää nimensä muiden laadukkaiden ja luotettavien yritysten kanssa, ja ammattimainen ilme voi auttaa rakentamaan tätä luottamusta.

Mediavaikutus

Media voi ottaa yrityksen ulkoisen ilmeen huomioon arvioidessaan sen uskottavuutta ja merkitystä. Huoliteltu, moderni ja yhdenmukainen ulkoasu voi lisätä yrityksen näkyvyyttä ja positiivista huomiota mediassa, mikä puolestaan voi vahvistaa yrityksen mainetta ja brändiä.

Kilpailuedun luominen

Markkinoilla, joilla kilpailu on kovaa, yrityksen ulkoinen ilme voi tarjota kilpailuedun. Yritys, joka erottuu positiivisesti muista, voi houkutella enemmän asiakkaita, sijoittajia ja yhteistyökumppaneita. Erityisesti kun tuotteet ja palvelut ovat samankaltaisia, ulkoinen ilme voi olla ratkaiseva tekijä.

Yrityskulttuurin heijastuminen

Ulkoinen ilme voi kertoa paljon yrityksen kulttuurista. Moderni ja innovatiivinen ilme voi viestiä eteenpäin katsovasta ja uudistushakuisesta kulttuurista, kun taas perinteinen ja vakaa ulkoasu voi kertoa pitkäjänteisyydestä ja luotettavuudesta.

Yrityksen arvojen välittäminen

Jokainen yritys haluaa välittää tiettyjä arvoja sidosryhmilleen. Olipa kyseessä ekologisuus, innovaatio tai yhteisöllisyys, yrityksen ulkoinen ilme voi auttaa viestimään näitä arvoja ja sitouttamaan sidosryhmiä yrityksen visioon.

Yhteenveto

Yrityksen ulkoinen ilme on paljon enemmän kuin pelkkä estetiikka. Se on voimakas väline, joka voi vaikuttaa sidosryhmien käsitykseen yrityksestä, sen arvoista ja uskottavuudesta. Olipa kyse asiakkaista, sijoittajista, mediasta tai työnhakijoista, yrityksen ulkoinen ilme voi vaikuttaa sen menestykseen ja maineeseen monin eri tavoin. Investoimalla ammattimaiseen ja yhdenmukaiseen ulkoiseen ilmeeseen yritys voi vahvistaa asemaansa ja rakentaa luottamusta kaikkien sidosryhmiensä keskuudessa.

Jaa tämä:

  • Click to email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse
  • Jaa Facebookissa(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook
  • Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta
  • Click to share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X
  • Jaa Pinterest palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest
Kategoriat brändäys, logotarra, Luettavaa Avainsanat autoteippaus, ikkunateippaus, logo, markkinointi
Mitä repsottavat mainosteipit kertovat potentiaaliselle asiakkaalle
Seuran tai tiimin vaatteet ja niiden hankinta

Tilaa verkkokaupastamme

Tilaa verkkokaupasta!

Tarjouspyyntö

Go back

Your message has been sent

Warning
Warning
Warning
Warning.

Uusimmat tarjoukset ja jutut

  • Yrityslahja joka jää mieleen: Näin painatat oman logon laadukkaisiin tuotteisiin
  • Värien ja opasteiden kieli liiketiloissa – miten ohjaus, myynti ja selkeys kulkevat käsi kädessä
  • Luonnonläheinen lahjaidea: tutustu Aarni-tuotteisiin nyt myös OmaLogo Oy:n kautta
  • Kunnollinen kilpailu maailmanlaajuisten tuotemerkkien kanssa: mitkä ovat Hobby Hallin vahvuudet verrattuna maailmanlaajuisiin jättiläisiin Ebayhin ja Amazoniin?
  • Kryptokaupan uudet markkinapaikat
  • Työvaatteet logoilla myös hoivapalveluihin
  • Logoilla varustetut työvaatteet – tehokas työkalu näkyvyyteen ja yhtenäisyyteen
  • Yrityksen näkyvyys on strateginen investointi

Arkisto

  • lokakuu 2025
  • syyskuu 2025
  • elokuu 2025
  • kesäkuu 2025
  • toukokuu 2025
  • huhtikuu 2025
  • maaliskuu 2025
  • helmikuu 2025
  • tammikuu 2025
  • joulukuu 2024
  • lokakuu 2024
  • elokuu 2024
  • heinäkuu 2024
  • toukokuu 2024
  • huhtikuu 2024
  • maaliskuu 2024
  • helmikuu 2024
  • tammikuu 2024
  • joulukuu 2023
  • marraskuu 2023
  • lokakuu 2023
  • syyskuu 2023
  • elokuu 2023
  • heinäkuu 2023
  • kesäkuu 2023
  • toukokuu 2023
  • maaliskuu 2023
  • tammikuu 2023
  • lokakuu 2022
  • syyskuu 2022
  • elokuu 2022
  • heinäkuu 2022
  • toukokuu 2022
  • huhtikuu 2022
  • helmikuu 2022
  • tammikuu 2022
  • joulukuu 2021
  • marraskuu 2021
  • lokakuu 2021
  • syyskuu 2021
  • elokuu 2021
  • heinäkuu 2021
  • kesäkuu 2021
  • toukokuu 2021
  • huhtikuu 2021
  • maaliskuu 2021
  • helmikuu 2021
  • marraskuu 2020
  • lokakuu 2020
  • syyskuu 2020
  • elokuu 2020
  • heinäkuu 2020
  • kesäkuu 2020
  • toukokuu 2020
  • huhtikuu 2020
  • maaliskuu 2020
  • helmikuu 2020
  • tammikuu 2020
  • joulukuu 2019
  • marraskuu 2019
  • lokakuu 2019
  • syyskuu 2019
  • elokuu 2019
  • heinäkuu 2019
  • kesäkuu 2019
  • toukokuu 2019
  • maaliskuu 2019
  • helmikuu 2019
  • tammikuu 2019
  • joulukuu 2018
  • marraskuu 2018
  • lokakuu 2018
  • syyskuu 2018
  • elokuu 2018
  • kesäkuu 2018
  • toukokuu 2018
  • huhtikuu 2018
  • maaliskuu 2018
  • helmikuu 2018
  • tammikuu 2018
  • joulukuu 2017
  • marraskuu 2017
  • lokakuu 2017
  • syyskuu 2017
  • heinäkuu 2017
  • kesäkuu 2017
  • toukokuu 2017
  • huhtikuu 2017
  • maaliskuu 2017
  • helmikuu 2017
  • tammikuu 2017
  • joulukuu 2016
  • marraskuu 2016
  • lokakuu 2016
  • syyskuu 2016
  • elokuu 2016
  • heinäkuu 2016
  • kesäkuu 2016

Tilaa verkkokaupastamme

Tilaa verkkokaupasta!

Tarjouspyyntö

Go back

Your message has been sent

Warning
Warning
Warning
Warning.

Tykkää meistä

Tykkää meistä

Uutisia

  • Yrityslahja joka jää mieleen: Näin painatat oman logon laadukkaisiin tuotteisiin
  • Värien ja opasteiden kieli liiketiloissa – miten ohjaus, myynti ja selkeys kulkevat käsi kädessä
  • Luonnonläheinen lahjaidea: tutustu Aarni-tuotteisiin nyt myös OmaLogo Oy:n kautta
  • Kunnollinen kilpailu maailmanlaajuisten tuotemerkkien kanssa: mitkä ovat Hobby Hallin vahvuudet verrattuna maailmanlaajuisiin jättiläisiin Ebayhin ja Amazoniin?
  • Kryptokaupan uudet markkinapaikat
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.

To find out more, including how to control cookies, see here: Evästekäytäntömme

OmaLogo Oy

OmaLogo Oy on erikoistunut yritysten brändäykseen ja sen esille tuomiseen: ikkuna-ja autoteippaukset, vaatemerkinnät, logot. Tutustu ja ota yhteyttä, ja katsotaan miten saamme teidät paremmin esille.

Sivustolinkkejämme

  • Etusivu
  • Verkkokauppa
  • Mainosteippaukset
  • Mainoslakanat ja mainosbannerit
  • Työvaatteet
  • Palvelut
  • Yhteystiedot

Omalogo Oy, Kalkkipetteri, Kievarintie 23, 08700 Lohja

Toimistohotelli Kalkkipetteri sijaitsee Lohjalla Virkkalassa. Internetin karttahaku löytää meidät osoitteella Kievarintie 23, Lohja (Virkkala). Kalkkipetterin toimistohotelli on heti ennen pääporttia oikealle – pikku portin läpi ja 100 m olet toimiston pääoven edessä. Me olemme "takapuolella"
Katso Google kartta

© 2025 OmaLogo Oy • Built with GeneratePress